Hoe verhoog ik mijn Norton trust level?

Mijn trust level op Norton is momenteel 49%, en ik ben daar eigenlijk helemaal niet blij mee! Ik zag bij een computer van een vriend dat zijn trust level in de 80 was. Ik weet hoe dat komt, mijn computer bevat heel wat niet- veilige bestanden. Ik vraag dus heus niet wat het trust level inhoudt want dat weet ik al. Mijn vraag is hoe je het terug kan verhogen? Hoe kan je die niet- veilige bestanden opsporen en verwijderen? Bestaan er programma's voor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heeft niet te maken met bestanden die niet veilig zijn maar bestanden die extra gevoelig kunnen zijn voor besmetting en dus tijdens een volledige scan extra aandacht zullen krijgen. Vaak heb je die als je bv veel games heb geinstalleerd. Eigenlijk kun je zeggen: des te lager de trust level des te langer de virusscan van Norton zal duren.

Toegevoegd na 51 seconden:
Engels:

http://community.norton.com/t5/Norton-Internet-Security-Norton/What-does-Trust-Level-64-mean/td-p/579656

Toegevoegd na 2 minuten:
Hi virusgirai welcome to Norton Community forum.
Trust level means that is the percentage of trusted files that are excluded from threat scans to speed up the scan process or just make scans more efficient and take up less time.
Hope that info helps.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ok bedankt!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Niet te druk om maken dus ;-)