hoe advertenties op mijn macbook pro verwijderen?

hallo,

ik heb over 2 weken een macbook gekocht maar sinds vandaag krijg ik op elke pagina ( internet ) dat ik bezoek advertenties. Ik weet het is een programma dat je moet verwijderen maar kan er mij alstublieft iemand zeggen hoe ik dit programma opspoor en tenslotte verwijder

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
capthavoc
9 jaar geleden
Welke browser gebruik je ?
een mac is niet zo gevoelig voor malware add achtige zaken maar je browser wel
Dus is het vast een of ander extentie of widget o.i.d
als je chrome hebt probeer als je het programma vindt daarna addblocker er op te zetten
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
gewoon safari
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja overal de naam is iets van macVx maar ik weet niet hoe ik het moet wegdoen
capthavoc
9 jaar geleden
heb je mackeeper gedownload ?????????
eraf gooien dus, grootste troep die er bestaat
maar hieronder een uitleg hoe je er af komt http://malwaretips.com/blogs/remove-macvx-virus/

Antwoorden (1)

Gan naar https://www.ghostery.com/nl/download
En kies je browser.
Volg nu de stappen.
Nu heeft u ghostery, dit is een adblocker.
Nu heeft u geen last meer van advertenties