Mijn gevoel zegt nee.
En meestal heeft mijn gevoel in dit soort gevallen gelijk.
De site ziet er goedkoop uit in opzet, wat niet logisch is voor iets wat financieel veel zou moeten opleveren, ten tweede geld op internet de stelling, als het te mooi lijkt om waar te zijn is het dat ook.

Toegevoegd na 2 minuten:
Vergeet niet dat je je naam, je gegevens en je rekeningnummer af moet staan om dit te kunnen doen. Hiermee is indentiteitsfraude een eitje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja ze moeten het geld natuurlijk ergens naar toe overmaken. Je bank, je baas en nog veel meer instanties hebben die gegevens ook nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja maar mijn bank en baas vertrouw ik meer dan een internet site met als enigste referentie een paar zinnen van mensen.
ze zullen er niet vandoor gaan met je geld, en lijken niet om een registratie fee te vragen. Dus in dat opzicht wel. Echter, de gouden bergen die beloofd worden zal je niet krijgen.
Als je online wilt verdienen, overweeg dan om amazon mechanical turk te pakken, mturk.com

Let op: Je verdient niet euro's maar waardecheques voor amazone store
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, je kunt geen geld verdienen met e-mails lezen en websites bezoeken. Sommige websites keren wel wat uit, maar zelfs als je jezelf helemaal suf klikt kom je nog niet boven de 10 euro per maand uit. Dus trap er maar beter niet in.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ leuk gebruik van woorden..
Kimath
12 jaar geleden
Klopt, die sites leveren bijna niks op.
Dat soort sites verdient zelf geld met het doorverkopen van jouw gegevens.
En maak je geen illusies, rijk ga je er niet van worden :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel geduld hebt en er niet mee zit om 3 a 4 jaar te doen over het verdienen van 10 euro, dan kun je dit betrouwbaar noemen. Maar meestal beloven ze gouden bergen en verdien je bijna niks.

Toegevoegd na 38 seconden:
En soms gaan ze zomaar opeens "uit de lucht" of worden ze verkocht en besluit de nieuwe eigenaar alle saldi op 0 te zetten... of meer van dat soort trucjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, deze site is verschrikkelijke bagger.

- "Gratis sparen" is idioot Nederlands.
- Sites waar aanbevelingen staan van mensen die al zo rijk zijn geworden, zijn nooit te vertrouwen.
- Als je even goed leest, zie je, dat de kassa pas gaat rinkelen als je nieuwe leden aanbrengt. Piramidesysteem dus, en altijd onzinnig.
- je zult best een paar centen verdienen door emails te lezen, maar er is altijd een uitbetalingslimiet. Je moet b.v. 25 Euro bijelkaar hebben "gespaard" om geld gestort te krijgen. En dat gaat jaaaaren duren.
- er is er maar één die rijk kan worden, en dat is de bedenker van de site.

Niet meedoen met die onzin dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen slechte reviews te vinden.

Wel een paar fora waar mensen daadwerkelijk 30 of 40 euro in 2 maanden verdienen.

Maar goed je moet altijd oppassen met het invullen van enquetes voor je het weet wordt je overladen met post. Voor de rest van je leven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
revieuws van dit soort sites zijn niet erg betrouwbaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Juist van dit soort sites zijn reviews belangrijk. Als ze niet uitbetaalde of iets anders niet goeds deden dan was dit allang gemeld bij radar of kassa.
ik denk het niet, ik zou nooit via internet geld verdienen.. waarschijnlijk is het ook een illegale site. maar dat weet ik niet, want ik heb de link niet geopend