Ik probeer een mailtje te verwijderen uit mijn mailbox maar krijg steeds de melding onbekende fout. Help

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke software gebruik je als mailclient?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo'n fout is ook bij onbekend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze vraag is niet te beantwoorden zolang wij niet weten welk emailprogramma je gebruikt. Thunderbird? Outlook? Eudora? Een van de vele andere programma's?

Antwoorden (5)

als je outlook gebruikt dan kun het .pst bestand proberen te repareren.
zie link voor instructies.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer eens je muis op de map "verwijderde items" te zetten en dan je rechtermuis aanklikken, vervolgens op "map verwijderde items leegmaken klikken".. wellicht werkt dat wel.., succes..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoi vragensteller,

Ik weet niet precies wat voor werk je doet, maar laten we zeggen dat je een verzekeringsmedewerker bent die claims beoordeeld. Ik stuur je de vraag: 'Hoi. Ze willen niet uitkeren, maar zeggen niet waarom?'. Dan zul je zeggen: 'zonder meer details over de zaak kan ik natuurlijk geen antwoord geven!'

Zo is het voor mij nu ook. Welk programma gebruik je, of gebruik je webmail? Op wat voor PC? Wanneer krijg je de vreemde foutmelding? Ook al bij het openen van je mail? Wat voor mail is het? Bevat het een bijlage?

Dan kunnen we je pas écht helpen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bericht aanklikken, en dan SHIFT ingedrukt houden en tegelijkertijd op DELete drukken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zou best kunnen dat het een virus is.Of er zit er een fout in dat hij niet verwijdert kan worden.