Nee, de bedoeling is dat je €100,- overmaakt. Verder is er niets aan de hand.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja en nee, nee in de meest logische zin van de vraag.....
Misbruiken ja, hij gijzelt jou computer en daarmee ook je gegevens.
En dwingt je op die wijze om 100,- over te maken.

Ieder weldenkend mens weet dat als je zou betalen dat je computer dan nog niet wordt vrijgezet.
Tenminste, laten we dat maar hopen.
Heb hem nu al twee keer gehad,
maar zo eenvoudig dat je hem oploopt ben je hem ook weer kwijt.