Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is tablet, laptop of android etc. ook volledig uit te schakelen zonder lege accu?

Na lezen van een artikel over "10 tips tegen een datakater" vroeg ik me dit af. In dat artikel staan 10 tips om de roamingkosten in de hand te houden.

Mijn mobiele telefoon met prepaid neemt geen gesprekken op als ik hem heb uitgeschakeld. Maar daarop heb ik een tegoed en blijft het bedrag beperkt tot het bedrag dat er op staat.
Bij een abonnement is het in principe mogelijk om na een virusbesmetting o.d. toch bepaalde apparaten vanaf afstand op te starten en zo te verbruiken.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
917

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

als je toestel uit staat is het uit. Er zit daarom ook gewoon een aan- en uitknop op je laptop, tablet of telefoon. Als het je allen te doen is om de roamingkosten kun je natuurlijk je tablet of telefoon ook in vliegtuigmodus zetten. Zo kun je nog wel op Wi-Fi maar niet meet bellen, gebeld worden of internetten via je bundel of tegoed. Dat beteken dat je wel lekker vanaf je vakantieadresje kan facebooken en spelletjes kan spelen, maar het kost je geen klauwen vol geld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt lang de powerknop indrukken. En zo het hele toestel uit zetten.
Kort indrukken is alleen het scherm uitzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding