Ik word bedreigt om gehackt te worden, wat moet ik doen?

Iemand zat op mijn minecraft server te spelen gaat hij spammen en griefen dus ik geef hem een ban. Gaat hij 5 miuten later op skype drijgen
BERICHT:

[18:14:00] Jenava The best: IK GA JE HACKEN
[18:14:02] Jenava The best: LET MAAR OP
[18:14:16] Jenava The best: IK GA DIE KUT ****** SERVER VAN JOU MET HEEL VEEL LAG KAPOT MAKEN
ALLEEN ALS JE ME OWNER MAAK STOP IK
[18:14:24] Jenava The best: HAHAHA
[18:14:27] Jenava The best: IP NOEM MAAR OP
[18:14:31] Jenava The best JWZ: DUDE IK BEN 15
[18:14:35] Jenava The best: IK BEN ZELF EENHACKER
MAAK ME OWNER
[18:15:22] Jenava The best: ANDERS HAK IK JE
[18:15:26] Jenava The best: NEE FF SIRRIEUS
[18:15:28] Jenava The best: IK KAN JE HACKEN
[18:15:32] Jenava The best: FF SIRRIEUS

En zo ging het nog wel ff door wat kan ik er tegen doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Grootspraak, als hij jouw hackt is ie zo dom als een ezel. Jij hebt als het goed is al zijn IP. Waarschijnlijk kan ie het niet eens.
gvrox
10 jaar geleden
Ik zou hem niet "sirrieus" nemen.
Jaspro101
10 jaar geleden
Wat ik meestal doe met dit soort mensen: ip ban, blokkeren op skype en ip adres doorgeven aan de host waar je je minecraft server op laat draaien, met deze text erbij.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zijn ip hij heeft een ipban en ik host op mijn eigen pc en geblockeerd op skype
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een goede firewall gebruiken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/computers-internet/internet/hamachi-ip-adress-dreigt-hacken.381776

Het beste antwoord

Hij wil dat jij hem owner maakt.
Maar als hij jouw server kon hacken, kon hij dit zelf doen.
Hij spreekt zichzelf dus tegen, of in goed Nederlands: Hij heeft zichzelf klem gel*ld.

Negeren. Of zeg: Maak jezelf maar owner, als je zo goed kan hacken.

Oh, en zorg dat je wachtwoorden op orde zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik denk dat je dit prima kunt negeren. Dit is gewoon een jongen(tje) die het leuk vind personen bang te maken. Maak je geen zorgen, er zal niks gebeuren :)