Hoe kan het dat ik van een virus scanner app een melding kreeg dat mijn Iphone jailbroken is uit het niks?

Ik kreeg een waarschuwing van een virus scanner dat mijn iphone jailbroken is uit het niks, ik heb niks gedaan of nergens verkeerd op geklikt.
Hoe kan dit en heeft dit iets temaken met hackers?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
1.7K
Ritsuka
4 jaar geleden
Is het wel een echte virus scanner app?

Antwoorden (1)

Ik denk dat ie gelijk heeft. Dat zal ik uitleggen: er is geen virusscanner voor de Iphone in de App Store. Apple wil daar namelijk niets van weten. Als jij er toch eentje hebt draaien op je telefoon, moet ie wel jailbroken zijn.