Hoe een oud account verwijderen van youtube? Ik heb nu Google plus en geraak mijne oud profiel niet kwijt.

Ik heb een oud profiel (account) op youtube.
Sinds ik google plus gebruik geraak ik niet op mijn oude account dus kan ik dit ook niet verwijderen.
Via google+ heb ik een nieuw account gekregen op youtube.
Dit is niet erg maar toch wil ik mijn vorige profiel dan weg want daar staan ook filmpjes op die ik wil verwijderen!

HELP?!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Als je je Google+ identiteit op YouTube gebruikt, kun je je YouTube-account niet afzonderlijk verwijderen. Je moet je account eerst terugzetten op een gebruikersnaam of Google+ downgraden om je YouTube-account te sluiten. De onderstaande stappen werken dan niet.