Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Dat kan; zeker als je je op zo'n forum inschrijft met dat e-mail adres. Officieel mag daar niks mee gebeuren, tenzij je daar expliciet toestemming voor hebt gegeven. Uiteraard kun je er van uit gaan dat dat hier en daar toch gebeurt: op dezelfde manier als bv bij goeievraag je aanbevolen vragen krijgt kan inhoud (site/advertenties/matches etc.) op jouw gedrag worden aangepast. Je ip-adres leidt niet zomaar naar persoonlijke gegevens, maar als je lid bent van een social community als facebook, hyves etc is dat ook eenvoudig mogelijk voor kwaadwillenden. Besef dat in principe alles wat je doet op internet kan worden gevolgd. Vandaar dat men ook bezig is met een nieuwe aangescherpte internetprivacy-wet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat kunnen ze doen maar is compleet nutteloos, aan alleen een mailadres en IP heb je niks.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ip adres zit vast aan de pc, en je kan je hotmail ten alle tijden online op elk ip adres kijken.bovendien is er geen informatieoverdracht via ipadres mogelijk, en al zou dit zijn, wordt dit niet zomaar op fora openbaar gemaakt. Bewaar je wachtwoord goed, en log altijd uit, dan kan je niets gebeuren!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bevoegde personen kunnen een account permanent of tijdelijk blokkeren aan de hand van IP adres, E.mail adres,
G.mail adres en Nicknames/Gebruikersnamen.
Er zijn uitzonderingen.

Waar u ook mee op internet gaat mbt een forum of community, daar is meestal uw IP adres mee gemoeid.

Zolang u zich houd aan de richtlijnen van een juist internetgebruik en conform de forumregels van een site
heeft u niets te vrezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik begrijp wel dat mijn IP-adres zichtbaar is op een forum, zodra ik er ingelogd ben. Maar ik bedoel dus expliciet mijn hotmail-adres. Zit daar een IP aan gekoppeld?

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding