Hoe zorg ik ervoor dat gmail mijn wachtwoord niet meer onthoudt?

Ik kwam er pasgeleden achter dat als je uit chrome uitlogt, je niet uit gmail uitlogt (dacht eerst van wel). Hier kwam ik o.a. achter doordat iemand anders allerlei rare dingen ging zeggen tegen een contactpersoon. Omdat ik
ook een paar keer op spam heb geklikt (url's heb geopend) ed. zou het kunnen zijn dat mijn gmail niet meer zo veilig is. Ik wil het beter beveiligen door een erg moeilijk te raden ww in te stellen, nu heb ik een best makkelijk ww (vb: arabie88). Maar dit gaat niet werken, omdat zelfs als ik aan klik dat ik niet meer ingelogd wil blijven, het ww er toch staat! En bij instellingen -> opgeslagen ww en automatisch aanvullen zie ik nergens gmail staan! Hoe zorg ik ervoor dat gmail mijn ww niet meer onthoudt?

Toegevoegd na 1 dag:
Als er geen andere manier is, zal ik jouw oplossing uitvoeren, Castle. Maar ik hoop dat het wat eenvoudiger/makkelijker kan.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.5K

Het beste antwoord

In Chrome -> klik op de sleutel -> klik op 'Opties' -> tabblad 'Persoonlijk items' -> klik op 'Opgeslagen wachtwoorden beheren' -> Je kan daar de opgeslagen wachtwoorden verwijderen.
De volgende keer dat je Gmail opent zal je weer gevraagd worden of het wachtwoord moet worden onthouden.

Is dit wat je bedoeld?
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Castle heeft gelijk
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is inderdaad een oplossing, alleen dacht ik eerder aan dat ik alleen het ww van gmail kon verwijderen om mijn doeş te bereiken, niet alle. İs er geen andere manier?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
İk heb je antwoord opgevolgd, werkt nu goed!

Andere antwoorden (1)

Castle heeft inderdaad een goed antwoord gegeven. Maar als dit puur over het uitloggen bij Gmail gaat, dan kan dat door op je foto of email adres te klikken rechts bovenin het scherm. Er verschijnt dan een klein menuutje met een uitlogknop.