Nou, normaal download jouw PC de inhoud van de website naar de tijdelijke bestanden-map om de pagina weer te geven. Mocht er malware tussen deze bestanden zitten dan download je in feite de malware. (Een volledige website bestaat uit allerlei bestanden: HTML (text) foto en afbeeldingen, scripts, enzovoort.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gvrox
10 jaar geleden
Maar dan staan alleen die files op je HD en dan doen ze nog niks. Pas bij het uitvoeren kan er iets gebeuren.