Krijg een email met als groetjes de naam van zoontje wat kan dat zijn?

Ik kreeg vandaag een email binnen met daarin iets over werk enzo (Geen foto's, advertenties etc.) diegene die het heeft gestuurd heet Fuqua Cheri en met vriendelijke groet stond er: Met vriendelijke groet (naam van me zoontje) eerste personeelsmanager. Het kan niemand anders zijn in huis want mijn zoon is 2 en hij heeft geen broertjes of zusjes. Zou iemand weten wat het is??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, puur toeval. De email is spam en de inhoud wordt door een stuk software in elkaar geflanst
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat maakt verder niet uit