Ik gebruik Tunngle al maanden en nog nooit een probleem mee gehad.

Elke die ik al getest heb werkt.

Hierbij ook een link waar de info in staat: http://www.tunngle.net/wiki/Network:Minecraft

Toegevoegd na 33 seconden:
*Elke game die ik al getest heb werkt.*
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
heel erg bedank (ik laat de vraag nog even staan om te kijken of andere mensen iets anders zeggen) maar erg bedank ook voor de link
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik heb het geinstalleerd maar een dag later kwam ik niet meer op internet wifi dus ik heb het eraf gegooid en toen deed alles het weer maar het spijt me tunngle is niet handig