Is deze site betrouwbaar? http://www.digitalshop-online.nl/index.php?route=common/home

Ik kan nergens recensies vinden van deze website, heeft iemand ervaring met deze site? Ik vraag dit omdat de prijzen redelijk laag zijn vergeleken met andere webshops.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Het beste antwoord

Ik zou er niks willen bestellen. Als er een probleem is, ben je aangewezen op een extreem dure klantenservice van 80 cpm.
Verder is de domeinnaam trouwens op 29 oktober geregistreerd; nog maar zo'n 6 weken. Zie www.sidn.nl. Dus logisch dat er weinig of nog geen reviews zijn. Het is een éénmansbedrijf: https://www.qshops.org/consumenten/leden/digitalshoppen.
Het bedrijf is aangesloten bij het keurmerk: 'webshop keurmerk'. Dit keurmerk wordt hier beoordeeld: http://www.consuwijzer.nl/keurmerken/webshop-keurmerk. Die site wordt gerund door het Ministerie van Economische Zaken.
Als je er toch wilt bestellen, zou ik zeker eerst eens die meneer aan de lijn willen hebben. Dat wordt dus wel een duur telefoongesprek, gezien de 80 cpm. Krijg je hem niet aan de lijn? Niet bestellen, is dan mijn advies.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bellen heb ik geprobeerd, en ik krijg niemand te pakken. Ik ga hier niet bestellen, bedankt voor de research. Hopelijk hebben andere mensen hier ook wat aan!

Andere antwoorden (1)

Website ziet er goed uit.
Klantenservice perfect geregeld.
Goede recessies.
Ik zie geen redenen om daar niet te bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik had twijfels over deze site omdat de prijzen aan de lage kant zijn, en geen recensies kon vinden, zo te zien heeft u die recensies wel gevonden? Zou ik een link kunnen krijgen?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klantenservice perfect geregeld? Onzin. Ze vragen er 80 cent per minuut voor!!
Allesbehalve perfect.