Ik kan er geen duidelijk antwoord op geven.
Ik kijk er met een dubbel gevoel op de site.
De prijzen zijn wat aan de lage kant, wat duidt op namaak.
Maar aan de andere kant zie ik geen scam meldingen op internet.
Het is geen Nederlands bedrijf.
Ik zou hier toch niet bestellen als ik jou was.
Als je echt originele Uggs wilt hebben, zou je ze in een erkende Ugg winkel moeten kopen.
Ik heb een sterk vermoeden dat deze site nep schoenen verkoopt in een erg professioneel jasje.
Ook vermoed ik dat het adres van ''hun'' erkende Ugg winkel niet eens van hun is.
Ik zeg niet doen!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou je Uggs maar ergens anders gaan halen. Heeft geen "veilig internet shoppen-certificaat", het e-mail adres is een hotmail account, de FAQ is gewoon niet toegankelijk, voorts zijn bepaalde zaken (retourneren) in het Engels, en bij de voorwaarden heeft men niet de moeite genomen een vertaler in dienst te nemen. Het inhouden van 20% "administratiekosten" bij annulering van een order lijkt mij wat fors!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
onze informatie

1: Welkom op onze Canana Goose Online Store & gratis verzending!

2: We hebben de belofte aan u: een goede kwaliteit + snel verschepend + enthusiasttc service = 100% tevredenheid.

3: Neem contact met ons E-mail: CanadaGooseUK@hotmail.com

spelfouten op de site, een hotmailadres..
DUIDELIJK OPLICHTING OF NAMAAK PRODUCTEN!!