Mijn Avast! Anti Virus contract is verlopen. Is er een manier waarop ik hem nog een jaar gratis kan krijgen?

Ik vind Avast namelijk heel goed en ik wil er liever niet voor betalen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

Je kunt hem gewoon verlengen.
Momenteel krijg je de vraag of je hem wilt verlengen voor een x-bedrag of dat je de gratis versie wilt houden.
Gewoon kiezen voor gratis en je kunt weer een jaar vooruit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nu heb ik ergens op geklikt zodat ik hem gratis kon krijgen. En nu heeft hij de Firewall uitgezet..
wat nu?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, weer aanzetten. Mocht het echt niet lukken, dan kun je ook de hele virusscanner deïnstalleren, opnieuw downloaden en weer installeren, dan heb je ook weer de gratis versie voor een jaar, maar ja, 't is wel een beetje omslachtig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat snap ik. Maar ik moest mijn computer opnieuw opstarten en nu ben ik volgens mij niet meer beveiligd.. alsof ie hem zelf heeft uitgeschakelt..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er staat wel dat ik ben beveiligd, maar meestal als ik mijn computer opstart, komt er een balkje omhoog van Avast dat de virusdefinities zijn bijgewerkt ofzo.. Die is nu verdwenen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik kom er wel uit. thanks ;)

Andere antwoorden (1)

Je kunt gratis verlengen (klik op het kleine icoontje rechts onderin op je scherm). Lukt dat niet verwijder dan Avast en download een nieuwe.