Wie kent een betrouwbare gratis e-mail adres checker?

Ik krijg nu verschillende tegenstelde antwoorden op diverse checkers. Het gaat mij voornamelijk om de betrouwbaarheid

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
capthavoc
11 jaar geleden
ik weet niet precies wat je wilt checken, of het adres bestaat ?
of wat anders ?
je kan toch gewoon een test mailtje sturen als je een failed delivery terug krijgt weet je genoeg ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
niet alle mailservers sturen tegenwoordig bounceberichten terug om het spammers niet al te makkelijk te maken.

Antwoorden (1)

Als het gaat om email`s te checken of ze bestaan gebruik ik zelf de site spyderweb om een email te Valideer.