Hoe kan je op een andere manier WhatsApp installeren op je iPod touch?

Ik heb namelijk al het 'iPhone-configuratieprogramma' gebruikt, maar dat werkt niet meer om WhatsApp te kunnen installeren.
Aan jailbreaken doe ik liever niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Zonder jailbreak is het helaas niet mogelijk. Als je toch nog besluit om je iPod te jailbreaked kan je in Cydia installous erop zetten en via installous Whatsapp. In cydia moet je dan ook nog WhatsPad erop zetten om whatsapp ook echt te laten werken.

Dus als je echt whatsapp wilt moet je toch gaan jailbreaken of een smartphone komen, dan heb je al het rompslomp niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is wel een manier om whatsapp zonder jailbreak op je iPod te zetten, je moet whatsapp dan op je pc kopen en dan op je ipod zetten, maar dan staat er "deze iPod ondersteunt geen whatsapp"ofzo iets, als je wilt dat ie wordt ondersteunt moet je whatspad downloaden via cydia. Dus eigenlijk is het echt nood zakelijk dat je iPod gejailbreakd is