Kan iemand op afstand foto s op mijn pc zetten?

Ik kijk net in de map afbeeldingen van mijn laptop en zie allemaal foto s van vreemde mensen,ik weet echt niet waar die vandaan komen,een uur geleden stonden ze er nog niet op.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (3)

Ja dat kan , je computer moet alleen geïnfecteerd zijn met een RAT (Remote administration software) deze zijn niet altijd te detecteren.

Wij plaatsen deze software ook vaak op verzoek van klanten.

Daan
http://www.torbes.nl
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
waarom zou je bestanden op iemand anders zijn computer zetten, zoals ik het lees lijkt het er eerder op dat iemand een complete internet site heeft gedownload vanwege de script bestanden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
dit kan een virus zijn ik zou mijn pc meteen scannen als ik jou was.
Het kan ook zijn als je op een open wifi netwerk zit