als ik mijn iTunes ID wijzig, ben ik dan al mijn apps kwijt?

Mijn iTunes ID is door Apple-Itunes geblokkeerd omdat iemand via mijn account dure apps wilde kopen. Om veiligheids redenen is mijn ID nu geblokkeerd voor iPhone en iPad. Als ik een nieuw account aanmaak ben ik dan al mijn apps die ik nu heb kwijt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je raakt de apps niet kwijt, je kunt ze alleen niet meer updaten.

Toegevoegd na 1 minuut:
Want ze zijn gekocht op account 1, dus als je ze wilt updaten moet het met dat account.
Je kunt wel inloggen met account 2 en nieuwe apps downloaden.
12 jaar geleden
Als je dus een geblokkeerd apple ID heb, kun je niet meer inloggen of wel, lijkt me waarschynlyk van niet.
Als je dus een nieuw apple ID aanmaakt moet je een nieuw-email gebruiken en alle app'a opnieuw downloaden. Ik weet zelluf niet of daar een regeling is van apple?