Als ik op mn ipad n bijlage bij n tweet via lockerz open (browser=safari) word ik soms meteen doorgelinkt naar n pornosite. Weet iemand hoe ik oplos?

Zeker is dat de betreffende twitteraar (in dit geval jorgen rayman) zich van geen kwaad bewust is en een normale bijlage heeft gepost.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ritsuka
11 jaar geleden
Is het toevallig de site pornhub? Daar heb ik op mijn iPad ook wel eens last van. Ik klik op een link op een site (normale site), en ineens gaat mijn iPad naar die site toe.

Antwoorden (1)

dat probleem is makkelijk optelossen
hieronder paar manieren
1 zoek op google twitter proxy server
2.of zoek gewoon proxyserver en dan ga je vandaar naar twitter en je zet cookies uit.
hieronder een handigensite :
gasurfen.nl