Hoe kan ik het wachtwoord van mijn router achterhalen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het wachtwoord onder de router heb ik destijds veranderd maar ik weet het niet meer. Kan ik dat ergens in mijn computer terugvinden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Zolang je nog verbinding kunt maken dan heeft win dat wachtwoord ook ergens opgeslagen. Dat valt natuurlijk wel uit t lezen.

Met dit tooltje kan dat makkelijk.
http://www.softpedia.com/get/Security/Decrypting-Decoding/WirelessKeyView.shtml
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het ww staat alleen in je router en niet in de pc. In de router zit meestal een klein gaatje of knopje waarmee je de router reset. Daarmee reset je ook het wachtwoord wat je kunt vinden in de bijgeleverde handleiding. Helaas moet je je router daarna wel opnieuw configureren.