Kan iemand me helpen om me FaceBook te beveiligen om tips te geven?

Ik wil twee dingen beveiligen maar weet niet hoe,

1- Hoe kan ik veranderen als iemand mijn profiel bekijkt geen vrienden is maar toch mijn statusen en fotos zien kan je dit uitschakelen zo ja hoe?

2- Laatste vraag hoe kan je als iemand die vrienden met je is je vrienden bekijkt maar alleen de gemeenschappelijke vrienden ziet en de rest word dan onziichtbaar kan je dit instellen op FaceBook?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Mijn facebook heeft de taalinstelling Nederlands. Rechtsboven aan je FB-pagina, staat een knop met de naam 'Startpagina'. Rechts daarvan zie je een logo met een slotje en een paar horizontale balkjes. Klik met je muis op deze button en je krijgt een menu te zien waar je verscheidene instellingen kan veranderen, zoals wie je vriendenverzoeken kunnen sturen, wie je posts kunnen bekijken, enz. enz.

Een andere manier is om op de meest rechtse button te klikken. Deze button ziet eruit als een soort tandwiel. Vervolgens wordt er wederom een menu geopend en kan je klikken op 'privacyinstellingen'. De rest wijst zich vanzelf. Wat je kan wijzigen staat duidelijk omschreven
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

tja ik vind facebook ook erg onoverzichtelijk op dat gebied
maar volgens mij is dat opzettelijk zo

misschien heb je iets aan deze link ?
geloof dat deze alleen met chrome werkt ?
capthavoc
11 jaar geleden
Kijk naar de film "Facebook Follies", dan is je vraag beantwoord. In het kort: Met Facebook ligt je complete hebben en houden op straat. Wil je niet later geconfronteerd worden met een verhaal of foto uit je verleden die compleet uit de context word getrokken (bv. bij een sollicitatie) dan kan je Facebook maar beter vaarwel zeggen.