Is het mogelijk dat computervirussen jonkies krijgen met deels eigenschappen van één computervirus en deels van een ander virus?

Bron: Install 100 virii

http://www.hungry-hackers.com/2008/06/sending-a-computer-to-hell.html

Toegevoegd na 10 minuten:
BRon: Installeer 100 virussen

Toegevoegd na 12 minuten:
Ik bedoel uit zichzelf. Als ze elkaar tegenkomen.

Toegevoegd na 1 dag:
.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het ene virus kan mogelijk het andere virus buitenspel zetten, maar virussen die zelfstandig gecombineerd raken is niet praktisch mogelijk. In theorie zou een virus geprogrammeerd kunnen worden hiervoor, maar dan zou dit ook alleen maar werken als het andere virus bekend is bij dit virus.

Wat wel vaker gebeurd, is dat een virus meerdere andere virussen binnenhaalt via het internet nadat het zich op de pc heeft genesteld. Deze virussen kunnen dan wel samenwerken met elkaar. D.w.z. dat als het ene virus verwijderd wordt, een ander virus het ene virus direct weer terugplaatst. Door in msconfig onbekende processen uit te schakelen en door een virusscan vervolgens te laten lopen, kunnen veel problemen opgelost worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee dit gaat niet. Dit gewoon omdat de virussen hun programmering uit zichzelf bij elkaar moeten doen. En dan de beste eigenschappen uitzoeken. En voor deze handeling is een menselijk brein nodig.