Ik ben mijn twitter wachtwoord vergeten en ik heb geen email adres geregistreerd, hoe kan ik dit oplossen?

Ik kan nog wel via mijn mobiel op twitter maar daarop kan in niks instellen en kan ik mijn volgers niet accepteren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Je heb ooit wel een emailadres gebruikt
anders had je nooit een account kunnen maken
dus de link ww vergeten
komt altijd op een email adres dat je kan bereiken aan
lijkt mij ?
als het op een hotmail adres is dat je 30 dagen en langer niet hebt gebruikt tja dan wordt het moeilijker
en kan je alleen maar proberen of je de helpdesk van twitter om hulp kan vragen

heb je ooit ingelogd met een gmail account ??
probeer dat ww dan eens ?
kan je via je mobiel ook op de instellingen pagina komen
misschien wordt je daar wat wijzer van
tel de sterretjes misschien weet je aan de hand van de lengte van het ww het actuele WW ?
capthavoc
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt helemaal
+