Emails bouncen, hoe, wie, wat?

Hallo,

Ik wil graag emails bouncen. Liefst zodat ik ze (automatisch) kan terugsturen met de boodschap dat de mails niet gelezen zijn door de ontvanger. Alvast bedankt!

Gr.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2K
Computoon
10 jaar geleden
Waarom heb je dan een e-mailadres?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat zich natuurlijk om mensen te weren waarvan je geen email wilt ontvangen. Mensen die mijn emailadres niet van mij zelf hebben gekregen. Denk aan mensen die mijn adres uit een cc hebben gevist en mij mailen (funmails o.i.d.).
Amadea
10 jaar geleden
Goed advies, KolibRia!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welk mailprogramma gebruik je? Of heb je het over een webmail account zoals Gmail of Hotmail? Dat is belangrijk om te weten voordat deze vraag beantwoord kan worden.

Het beste antwoord

In G-mail gaat dat heel gemakkelijk.
Je klikt bij het openen van G-Mail (via de internet site) : www.gmail.com op het tandwiel rechtsboven in. Vervolgens klik je op 'Instellingen' scroll daarna naar beneden om vervolgens 'Automatisch Antwoord' te zien.

Vul in bij eerste dag de datum van vandaag.
Vul in bij eindigt op. de datum waar op jij wil dat g-mail jouw eigen bericht niet meer automatisch stuurt.

Vul een onderwerp in bijv. Automatische Reactie
Vul bij bericht in wat je wil dat automatisch wordt verstuurd bijv. 'De ontvanger van het bericht heeft het bericht helaas niet ontvangen uw begrip hiervoor'

Hoop je zo voldoende te hebben geholpen.
Zo niet, stel gerust een vraag.