een tv met internet, moet daar ook een virus scanner op? en zo ja hoe krijg je die erop ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

er zijn nog geen virussen voor dit soort TV's bekend, en voor zover ik weet ook geen virusscanners. de beveiliging is waarschijnlijk beter geregeld dan het geval was bij windows, en er zijn zoveel verschillende TV systemen in omloop dat het vermoedelijk (nog) niet loont om daar virussen voor te ontwikkelen.

Nee, je hebt geen virusscanner nodig omdat er nog geen bekende virussen voor tv's zijn. De meeste internet tv's hebben ook alleen maar bepaalde apps ingebouwd zoals youtube en uitzending gemist. Het is geen vervanging voor een computer. Virussen worden pas gemaakt wanneer er genoeg mensen voor verspreiding kunnen zorgen bijvoorbeeld.

Nee is niet nodig omdat er vrijwel nog geen virussen bestaan op dat gebied. Ikzelf vind een virusscanner niet eens nodig op mijn pc, tot nu toe heeft mijn pc het namelijk langer volgehouden ZONDER virusscanner dan MET virusscanner;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100