Dit programma krijg je vaak " gratis" als je freeware download.
Advanced System Protector is een potentieel ongewenste toepassing, die aangeboden wordt als een krachtige oplossing voor kwaadaardige programma’s die instaat zijn om
het functioneren van je pc aan te tasten. Je moet je echter realiseren dat dit programma, in de meeste gevallen, onbetrouwbare beveiligingsmeldingen toont. Deze valse “positieve” meldingen moeten je overtuigen om de gelicenseerde versie te installeren en zo geld op te brengen voor zijn uitgevers. Het is zeer moeilijk om de meldingen van deze toepassing te negeren, dus als je je pc op een normale manier wil gebruiken verwijder je best dit programma. Je zou dit ook moeten doen om je pc te beschermen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
teusvh
10 jaar geleden
Dank je.
Heb de boel verwijderd.

Andere antwoorden (2)

nee, meestal als ze zomaar op je pc staan is het onbetrouwbare software je kan het best dit programma deinstalleren en avg of avast installeren dat is ook gratis maar beveiligd je computer een stuk beter en is geen virus
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Gezien de naam, is dit dus een copycat van Advance System Care van iobit
dus nee.
Elk programma dat de naam of gedeelte van de naam van een goed (bekend) programma overneemt daar kan je er bijna van uit gaan dat er een luchtje aanzit.
capthavoc