Hoe krijg ik de AVG toolbar van mijn PC?

Ik heb gisteren de nieuwste versie van AVG virusscanner (9.0) gedownload en er de toolbar bij geïnstalleerd voor 'direct linkcontrole' of zoiets. Maar nu bevalt mij dat niet en wil ik hem er graag weer af hebben.
Kan iemand hier mij zeggen hoe ik dat moet doen? Hij staat niet in de software lijst.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat is inderdaad een naar foefje van AVG. Oplossing; AVG volledig verwijderen middels de jou bekende software lijst. Vervolgens even overnieuw installeren zonder de fratsen. Succes.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Installeer Hijackthis en leer eerst het programma en doe dan je ding...
SpyBot Search and Destroy kan hier ook goed in helpen...

Voorts google je op de AVG toolbar uninstall, kan je ook verder helpen nog...

Noooit meer zulk een vergissing maken, nooit een toolbar meer installeren en altijd eerst Hijackthis snapshot maken van je meest belangrijke register instellingen... Bij IEDERE install die je ooit doet op je pc...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een overkill om uit te voeren, dit is goed als je een zeer slecht programma hebt geïnstalleerd.
Ik denk dat je via het configuratiescherm in de softwarelijst kunt klikken op AVG. Door te kiezen voor installatie wijzigen, kun je de installatieprocedure opnieuw doorlopen en daarbij de installatie van de toolbar ongedaan maken.

Anders kun je de setup nog een keer starten en tijdens die installatie het vinkje voor de toolbar weglaten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat je AVG opnieuw installeert kun je hem ook gewoon in je browser in de aanzicht verwijderen (view - toolbars - AVG afvinken).
Normaal kun je beter de applicatie zonder toolbar installeren, maar bij AVG is dat niet zo heel erg.