Hoe kan ik een Word bestand zodanig beveiligen dat niemand anders dan ikzelf dat bestand kan openen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wachtwoordbeveiliging heeft geen enkele zin Iedereen die een wachtwoord van een officedocument wil hebben weet dat er voldoende programma's zijn te vinden om ze er net zo hard weer af te halen; en dan heb ik het niet eens over programma's die alle letter/cijfer combinaties afgaan ( wat heel lang duurt) maar over programma's die het in enkele seconden doen.

Het beste antwoord

Door er een wachtwoord aan toe te kennen.

•Open het document dat je wilt beveiligen.
•Klik in het hoofdmenu op Extra, en vervolgens op Document beveiligen.
•Klik Formulier aan bij Beveiligingsopties.
•Geef je wachtwoord op.
•Vul, ter controle, nogmaals je wachtwoord in.

De tekst in het document is nu niet meer te kopiëren. Via Extra, Documentbeveiliging kun je dit weer ongedaan maken middels je wachtwoord.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit is om het te beveiligen tegen bewerken. Niet om het te beveiligen tegen inzien.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tegen openen is er ook beveiliging te vinden bij opties. Ik heb thuis zo een paar bestanden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb op deze laptop alleen basis dis staat,er niet bij maar het moet kunnen in word geen ff zoeken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Blijft het feit:
Door er een wachtwoord aan toe te kennen.