Ik zou graag willen weten of deze site betrouwbaar is: http://www.belastingteruggave.com

Ik heb mijn gegevens ingevuld, zodat deze site kan bereken hoeveel belastinggeld ik terug zou moeten krijgen. Maar ik ben nu aan het twijfelen of dit wel een goed idee was, omdat deze site onbetrouwbaar lijkt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja is een goed idee, site is betrouwbaar. Waarom zou het onbetrouwbaar zijn ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op zich ziet het er betrouwbaar uit. Ikzelf zou er echter geen gebruik van maken want om enig inzicht te krijgen of er een teruggave zal zijn moet je wel erg veel persoonlijke informatie verstrekken daar. Als je echt wil weten of je iets terug krijgt kan je dat op de site van de belastingdienst ook wel berekenen. En als dat te lastig is dan moet je een goede belastingadviseur zoeken. Bij het college van belastingadviseurs zijn hele betrouwbare adviseurs te vinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De site geeft bij de disclaimer aan dat gegevens alleen gebruikt worden voor het doel waarvoor jij ze verstrekt. Ook zijn er verschillende (betrouwbare) partners bij de site betrokken. Zelf heb ik niet de gehele aangifte ingevuld maar ik vermoed dat men hiermee e-mail adressen inzamelt voor mailings.

Niet voor spam overigens. In nederland mag een bedrijf niet zonder toestemming e-mail versturen.

Toch zou ik gewoon het T Biljet van de belastingdienst invullen. Waarom zou je al deze vertrouwelijke informatie zomaar delen met mensen waar je eigenlijk niets vanaf weet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben nog nieuw op dit gebied en toen ik ging googlen op belastingteruggave was dit een van mijn eerste hits.