Hoe verwijder ik de koppeling tussen youtube en google?

Ik gebruik voor youtube een ander Emailadres dan voor google/ig. Maar als ik op 1 van beide sites inlog verandert de login van de andere ook.
Hoe verwijder ik deze koppeling?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan inderdaad niet
wat je wel kan doen is 2 verschillende browsers gebruiken
Dus dan bijv google chrome voor het gmail account met youtube erbij
dat lijkt me het verstandigste in dit geval

en IE voor het gmail account zonder youtube

je kan ze met een achtergrond kleur of zoiets wat makkelijker onderscheiden lijkt mij
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit is niet mogelijk, doordat YouTube onderdeel is van Google; wanneer je inlogd op Google, zal je ook inloggen op YouTube, en andersom. Dit werkt hetzelfde bij uitloggen, en hier valt niets aan te doen.