Ik heb een probleem met mijn screenprotector?

Ik heb een screenprotector aangeschaft maar ik krijg steeds bubbels als ik het op mijn android telefoon wil bevestigen. Ik had 2 laagjes en had ze er af gehaald. Maar er bleven bubbels komen. Dus heb ik nu heel voorzichtig weer die 2 laagjes er op geplakt. En de screenprotector er afgehaald. Ik durf nu eigenlijk het niet meer te proberen want zo meteen is die kapot. Maar ik wil wel het scherm beveiligt hebben. Kan iemand uitleggen hoe dit moet.
Want ik kom er niet meer uit.

Die engelse youtube filmpjes zijn ook niet echt makkelijk te begrijpen.

Ik kan wel engels, maar hoe zij het uitleggen niet.

Zou iemand kunnen helpen?

Bedankt

FeD

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

1) Zorg dat het scherm van je mobiele telefoon helemaal schoon is. 2) Plak de screen protector in het onderste hoekje van je telefoon scherm. Zorg dat je de onderkant van de screen protector niet aanraakt. 3) Plaats nu de tweede hoek van de screen protector recht tegenover de eerste onderste hoek (dit moet je erg precies doen). 4) Plak de rest van de screen protector rustig over het scherm van je mobiele telefoon. Duw tegelijkertijd aan de onderkant van de screen protector om de bubbeltjes te verwijderen (doe dit allemaal erg langzaam). 5) Er zullen vast nog wel wat lucht bubbeltjes overblijven. Gebruik dus een zacht doekje om deze naar de zijkant van de screen protector te duwen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100