Ik heb een probleem met mijn screenprotector?

Ik heb een screenprotector aangeschaft maar ik krijg steeds bubbels als ik het op mijn android telefoon wil bevestigen. Ik had 2 laagjes en had ze er af gehaald. Maar er bleven bubbels komen. Dus heb ik nu heel voorzichtig weer die 2 laagjes er op geplakt. En de screenprotector er afgehaald. Ik durf nu eigenlijk het niet meer te proberen want zo meteen is die kapot. Maar ik wil wel het scherm beveiligt hebben. Kan iemand uitleggen hoe dit moet.
Want ik kom er niet meer uit.

Die engelse youtube filmpjes zijn ook niet echt makkelijk te begrijpen.

Ik kan wel engels, maar hoe zij het uitleggen niet.

Zou iemand kunnen helpen?

Bedankt

FeD

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12.1K

Het beste antwoord

1) Zorg dat het scherm van je mobiele telefoon helemaal schoon is.
2) Plak de screen protector in het onderste hoekje van je telefoon scherm. Zorg dat je de onderkant van de screen protector niet aanraakt.
3) Plaats nu de tweede hoek van de screen protector recht tegenover de eerste onderste hoek (dit moet je erg precies doen).
4) Plak de rest van de screen protector rustig over het scherm van je mobiele telefoon. Duw tegelijkertijd aan de onderkant van de screen protector om de bubbeltjes te verwijderen (doe dit allemaal erg langzaam).
5) Er zullen vast nog wel wat lucht bubbeltjes overblijven. Gebruik dus een zacht doekje om deze naar de zijkant van de screen protector te duwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die bubbels zijn niets anders als miniscule stofdeeltjes. Eigenlijk zou je de protector erop moeten plaatsen in een steriele omgeving. Maar dat kan nu eenmaal niet. Wellicht wat het scherm niet helemaal schoon en stofvrij. En als die stofdeeltjes nu eenmaal op de protector zit, dan kan je niets anders doen dan die bubbels accepteren of een nieuwe protector kopen.
Het zal je niet meer lukken om die stofdeeltje van de protector af te halen.

Zelf koop ik tegenwoordig niet meer een protector speciaal voor mijn type toestel. Ik koop een ipad protector voor hetzelfde geld en dan snijdt ik zelf de juiste formaat eruit. Zo heb ik meerdere protectors voor de prijs van 1.
En die ipad protectors zijn echt de beste van het beste.

De stappen om de protector te plaatsen zijn:
- In een stofvrije omgeving zitten, met schoonmaak spullen en pluisvrije doekjes, eventueel een blaasbalg.
- Ga alvast passen en meten over hoe de protector geplaatst zou moeten worden. Het moet allemaal snel, dus hiermee voorkom je verrassingen. Alsvast droog oefenen zeg maar.
- Goed het scherm schoonmaken. En inspecteer goed of er geen stofdeeltjes achtergebleven zijn.
- Laag nummer 1 eraf halen en direct de protector uitlijnen en plaatsen vanaf 1 hoek. Met een doek langzaam uitwrijven zodat beetje bij beetje de protector helemaal wordt geplaatst. Dit stuk moet je dus ook alvast droog oefenen.
- Eenmaal geplaatst en alle bellen zijn eruit gewreven, dan laag 2 verwijderen.
- Bij gebruik zullen ook wel de laatste paar bellen verdwijnen. Het is tenminste een touchscherm dus je wrijft veel.