Is hacken bij Stick MMORPG gevaarlijk?

Gaat je computer dan uitvallen, ofzo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij ontploft! Niet doen dus.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoezo ontploft hij dan?
Kimath
12 jaar geleden
Inderdaad, is laatst bij een buurjongen gebeurt, hele kamer zwart!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt inderdaad, echt niet doen hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb al 3 computers moeten kopen!

Het beste antwoord

Elke vorm van hacking kan gevaren met zich mee brengen, als je echt goed wilt doen hack dan niet en speel gewoon eerlijk.
Wat betreft uitvallen van je pc, als er een virus in zit dan kan het je pc schaden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Het zal je pc niet doen ontploffen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Het grootste gevaar bij hacken is een complete blokkering van je account en/of IP-adres. Dan kun je nooit meer spelen.
Het is je eigen keuze of het je dit waard is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Niet alleen bij Stick MMORPG, maar bij bijna elk groot online spel houden ze goed in de gaten of mensen niet valsspelen.

Je pc gaat er niet van uitvallen, maar als je in plaats van het hack programma een virus binnenhaalt, kan je pc wel flink op hol slaan.