Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Niet te kraken is alles wat vloeibaar is, dus stroop, vanillevla, gelatine, water, en ja zelf snot valt niet te kraken.... (tenzij het in je zakdoek opgedroogd is, dan kraakt het weer wel, maar dan word het wel een erg onsmakelijk gekraak...-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahaha, erug grappig! maar als je het laat bevriezen is het ook weer te kraken, maar dan is het niet vloeibaar meer, dus ja; alles wat vloeibaar is valt niet te kraken!

Andere antwoorden (10)

Alles valt te kraken, of het nu gaat om huizen of systemen. Zolang de beveiliging zal groeien, zullen de manieren om die te omzeilen ook groeien. Zolang alles zich maar blijft ontwikkelen, zal het hacken en/of kraken ook niet stilstaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet of er onkraakbare dingen bestaan.....
Als je geinteresseerd bent in hoe je je bedrijf tegen kraken kan beveiligen, moet je eens het boek De kunst van het misleiden lezen, geschreven door social engineer Kevin Mitnick. Je valt ervan achterover als je leest wat hij allemaal weet te kraken.... en dan niet door middel van technisch computergedoe, maar vooral door social engineering (kraken door mensen te misleiden)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leerzaam boek inderdaad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En ontzettend tof om te lezen! Die praktijkvoorbeelden zijn echt geweldig gaaf.
Mijn brein is in iedergeval niet te kraken. Zelfs niet door de beste ondervragers...

Maar goed....

Dit was de vraag niet geloof ik...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zolang Amnesty in de buurt is niet, maar in sommige delen van de wereld denk ik dat je brein wel degelijk te kraken is.....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe heb je dat geleerd? Of vat ik t verkeerd op..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@fynnya: Daar kom ik ook niet... @pim: Dit wil je echt niet weten...
Een goede kraker kan niet alles kraken, omdat z'n geweten daarin tegenwerkt. Maar een gemene kan het wel, desnoods met bruut geweld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is te kraken... En de tijd zit met de kraker mee... De maker van de beveiliging moet om zaterdag om 6 uur zijn product af hebben... Daar zit altijd een limiet aan waar op het klaar moet zijn... En om zaterdag 6 uur beginnen de krakers, totdat ze het hebben gevonden... De tijd speelt met de kraker mee, en tot hij slaagt stopt hij ermee... Dus de kraker wint het altijd, maar dan ook altijd altijd....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
alles kan je kraken als je maar een beetje slim aanpakt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles is te kraken. Het werkt als een cirkel, ze proberen het te voorkomen en dan gaan ze dat weer kraken etc.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Al is de beveiliging nog zo snel,
de hacker achterhaald hem wel.

Uiteindelijk is alles wat bedacht is, ook weer te kraken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles wat je kunt maken, kun je ook kraken....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding