Hoe verwijder ik dit in 1x : Your Software Installer versie 1.6?

Is dit een malware soort?

En hoe krijg ik het weg?

In mijn configuratie scherm heb ik 2 bladzijdes vol met dat zelfde programma..

Ik heb om eerlijk te zijn geen zin om dat 1 voor 1 weg te halen.

Mijn malware programma's zien het niet als malware.. Maar dat lijkt me eigenlijk wel zo.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Probeer eens
C:\Program Files\Your Software Installer\unins000.exe
te draaien.
SimonV
6 jaar geleden
Heb je het al met Revo Uninstaller (gratis versie) geprobeerd? http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
TurfGraver : Gaat niet dan vraagt hij of ik het wil verwijderen.. SimonV : Jup dat werkt wel maar het zijn meer dan 1000 bestanden dus dat duurt heel lang.. want je kan met Revo niet bestanden tegelijk verwijderen. Ik weet niet of het slim is ... maar ik heb het via de mappen gedaan en dat verwijderd. Maar nu staat het nog in mijn configuratie > programma verwijderen. En als ik dat aan klik staat er dat het al eerder is verwijderd.. Dat klopt (mappen). Maar hoe krijg ik het dan nog uit mijn configuratie?
SimonV
6 jaar geleden
Ik weet niet verwijderen via het register sneller gaat: Start Regedit in "Uitvoeren" en ga naar
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall\[Your Installer]
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
sorry mijn computer zegt dat hij het niet kan vinden. Maar bedankt voor de hulp ik heb er tot nu toe geen last van.

Antwoorden (1)

gebruik iobit uninstaller, dit zorgt niet alleen voor deïnstallatie maar ook voor overgebleven bestanden die worden verwijderd!
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Al gedaan maar hij kan er niks over vinden. Wel bedankt!