Zoek geschiedenis IPhone niet van mij, hoe kan dat?

als ik op mijn iPhone in de zoekgeschiedenis van google kijk zie ik veel dingen staan waar van ik 100% zeker ben dat ik dit nooit heb opgezocht. kan het zijn dat iemand in ons appartementencomplex bijv via WiFi gebruik maakt van ons internet, en dat ik daarom deze geschiedenis zie?
Ons WiFi is wel beveiligd. Het lijkt wel of het iemand in de buurt is omdat veel resultaten in de geschiedenis bijv zijn "winkel xx in ons dorp" of lokale scholen etc. Hoe kan dit? En hoe voorkom ik dit?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Mariska, De oorzaak zou ik zo snel ook niet weten.
Als je helemaal zeker van je veiligheid wil zijn moet je even het wachtwoord van je Wifi-toegangspunt veranderen. Dit is wel wat lastiger, maar daar kan een kennis die er wat van af weet misschien wel mee helpen!
Ik zou voor de zekerheid nog even nagaan of iemand anders niet gewoon jouw iphone heeft gebruikt zonder het te vragen. Een ander zal ook wel denken dat een klein dingetje googlen geen kwaad kan!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank je wel voor je reactie. Zal inderdaad eens (laten) kijken of we het ww kunnen wijzigen. Weet zeker dat er niemand anders is die mijn iPhone gebruikt. Van vandaag ook weer dingen in de geschiedenis die niet van mij waren en was de hele dag alleen thuis (nou ja, met mijn zoon van 4 weken maar die verdenk ik niet, haha)

Antwoorden (1)

Het gebeurde mij ook in het begin toen ik mijn iphone 4 kreeg. Ik delete nu elke dag cookies en data en geschiedenis, en ook al vergeet ik het een dag, ik zie geen onbekende sites meer. Trouwens, download jij van alles en nog wat op je iphone? Het zou goed kunnen dat je telefoon een virus heeft opgelopen!