Hoe betrouwbaar is de website / zijn de diensten van Hidemyass.com?

Addertjes onder het gras? Spam? Kosten? Graag jullie ervaring(en).

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De naam van de site werd gegeven bij een door iemand anders gestelde vraag. Maar verder geen uitleg over die site. Ziet er goedkoop uit. Maar uiterlijk zegt niet alles......!
Vandaar mijn vraag over die site.

Antwoorden (3)

De naam is misschien wat grof, maar de site is prima te gebruiken als je even een proxy nodig hebt.

Voor de beste proxies moet je betalen, maar voor kleine "klusjes" is deze site prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Qua betrouwbaarheid geeft mijn Avast antivirus een "good rating" gebaseerd op een gemiddeld aantal meldingen.
In de praktijk is dit een zeer positieve beoordeling.
Ik gebruik het regelmatig en heb ze nooit op addertjes kunnen betrappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem met elke vorm van anonimiteit op het Internet is dat het er een erg vanaf hangt voor wie jij je wilt 'verstoppen'.
Deze site [en de meeste zoals deze], zijn aardig en voor de meeste [vreedzame & legale] doeleinde voldoende. Je moet echter niet de illusie hebben dat door hiermee te surfen ook daadwerkelijk anoniem & onvindbaar bent.
Zowel een ieder die [op een of andere manier] toegang heeft tot jouw computer, alsmede jouw ISP [Internet provider] en bijvoorbeeld de hoster van de DNS & de makers van deze website weten precies wie jij bent en waar je vandaan komt.
Vooral zou ik je aanraden -erg- voorzichtig te zijn met dit soort sites in combinatie met gebruikersnamen en paswoorden, met semi legale bezigheden & mensen lastig te vallen die -wel- snappen hoe 'het Internet' werkt.

Toegevoegd na 59 seconden:
Jouw vraag 'hoe betrouwbaar' is dus alleen correct te beantwoorden nadat je vertelt 'waarvoor'.