Waarom kan ik geen Wildcard Poker meer spelen op Facebook en Hyves?

Flash cookies (LSO) not enabled.
Third party local shared objects for Flash player are disabled on your machine.

For your security, Wildcard Poker requires local shared object to be enabled for http://static.oxylabs.com.

Please Click here to enable third party local shared objects .

Click the link below to find out more about LSO Info.

Dit is dan de melding die ik krijg. De genoemde site is er niet, en de uit de twee andere verwijzingen wordt ik ook niet wijs.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik denk dat je Adobe flash player (opnieuw) moet
downloaden en het dan nog proberen. als dat niet werkt
dan ligt het waarschijnlijk aan je pc. anders klik je op de link die staat weergegeven