wat is twoo.com is dat wel een veilige site kreeg er namelijk een uitnodeging van?

en wat is het precies voor een site is het net zoals hyves en of facebook of toch anders mij zegt het in ieder geval niks alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Niet best volgens deze datingsite reviewers

http://www.datingwebsites.nl/reviews/twoo.com/

Review:
wat ik vind van twoo, een saaieboel is dat, net als netlog. ik zit op twoo, ik heb 29 bezoekers gehad, en 19 vinden mij leuk, maar er is geen enkele die ook maar iets vraagt. en als ik op een profiel ga en wil een bericht schrijven, dan moet ik eerst betalen voor een woordje te praten. dat vind ik erg dat je daarvoor moet betalen voor een woordje, je bent daar toch voor u plezier. het is bedroevend hoe het de laatste tijd is op die sites.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ok dan weet ik meer dan genoeg thanks