Kun je zien dat je email account gehackt is?

Kan je zonder dat je het van een ander te horen krijgt, zien of te weten komen dat iemand anders je email account gebruikt?

Toegevoegd na 55 seconden:
Gehackt is dus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik denk het niet, als je wachtwoord nog werk tenminste
stel ik "hack" je account simpelweg om mailtjes te sturen
Dan zou ik na ze verzonden te hebben meteen ook wissen in verzonden items en uit de prullenbak
daar zie je dus niets van terug
je kan dus hooguit van anderen horen dat je ze fout mails hebt gestuurd
Alleen als iemand terug reageert zou je het originele mailtje terug kunnen lezen.
capthavoc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ten eerst natuurlijk kijken of je wachtwoord het nog doet, dus nog niet veranderd is. En als die het nog wel doet zou je bijvoorbeeld kunnen kijken of er email zijn geopend die jij zelf niet geopend hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de hacker/cracker geen fout maakt waardoor ie laat merken dat jouw mail gelezen is, dan lijkt me dat erg moeilijk te detecteren.
Maar als je je email-wachtwoord wijzigt, dan kan de hacker in elk geval niet meer je huidige email-wachtwoord gebruiken om je mail te lezen (als je vermoedt dat er iemand is die dat doet).