Als ik mijn hyves opstart, komt er een pop-up van Ask, die ik niet kan wegklikken. Wat moet ik nu?

Als ik deze pop-up wegklik, is de hele hyves bladzijde weg,
het anti virus programma heeft al gedraaid.
we hebben vista.
Wie heeft er advies?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nog niet gelukt......... balen!

Antwoorden (3)

welke browser gebruik je, internet explorer?
heb je hier altijd last van?
scan ook even je pc (c:/) met malware bytes(niet vergeten eerst up te daten)in de bron staat de download link
probeer ook met een andere browser de pagina te openen.(mozilla firefox bijvoorbeeld.)zie 2e bron
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
internet explorer, nooit eerder last gehad..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
laat het maar weten als je er nog steeds last van hebt na deze stappen of die van het onderstaande antwoord.
dan moet je even hiernaartoe surfen :
http://www.trendsecure.com/portal/en-US/tools/security_tools/hijackthis
en hijack this downloaden en gebruiken (in vista run as administrator) en de resultaten hier posten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
We gaan er aan werken !
Bedankt voor de info, super!
Erg vervelend. Ook ik had last van verschillende popups van o.a. Ask.com en heb daarom de gratis programma's Adaware en Antivir gedownload. Ik gebruik deze software regelmatig om mijn systeem "schoon" te houden. Je kunt ook gratis programma's als Spybot en Popup-Killer downloaden. Kijk bij mijn bronnen om de software te installeren.

Ook in jouw webbrowser en- of Google Toolbar kun je popups blokkeren.

Mijn probleem (en de bijhorende irritaties) verdwenen snel toen ik bovenstaande stappen uitvoerde en daarnaast Google Chrome installeerde die Internet Explorer vervangt.

Veel succes!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welk virusprogramma gebruik je? dat kan ook nog wel eens verschillen, ik had namelijk eerst de gratis versie van AVG op mijn PC staan, en die zag de helft van de virussen niet en deed er ook niks mee... ik heb nu avast, dat werkt gewoon zoals het hoort. beschermt ook online, en is gratis. dat zou je kunnen proberen :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat avast gaan we bekijken,
ik kan nu weer op hyves, maar ik heb er een vreemd gevoel bij, net alsof er iemand meekijkt!