Ik wil graag schoenen bestellen op www.nike-schoenen.com maar weet niet of deze site betrouwbaar is? Kan er ook niks over vinden op internet.

Ik heb al enige middagen achter de computer gezeten om te zoeken naar meningen/ervaringen van andere mensen die via deze site hebben besteld maar ik heb nergens iets kunnen vinden.
Ik hoop dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen!

Gr,

René

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (4)

Mijn dochter heeft via Nike.nl zelf schoenen gemaakt/ontworpen en besteld. Dit is prima verlopen. Schoenen waren binnen zoals in de bestelling stond.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ooh oké, ja dan vervalt mijn antwoord.
Ja volgens mij wel , maar je kan ook gaan naar nike.com , als je dat ook niet betrouwbaar vindt . Kan je ook kijken of ze op andere site's (schoenen sites zalando enz) ze daar misschien nikes hebben die je wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi!

Ik ga je een aantal sites doorgeven als Bronvermelding, waar je wat mee kan wellicht? Meeste allemaal met gigantische korting ;)

Grtz,
YunooToz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er zelf wel eens besteld en alles keurig binnen een week ontvangen! Gewoon doen.