Ik wil graag schoenen bestellen op www.nike-schoenen.com maar weet niet of deze site betrouwbaar is? Kan er ook niks over vinden op internet.

Ik heb al enige middagen achter de computer gezeten om te zoeken naar meningen/ervaringen van andere mensen die via deze site hebben besteld maar ik heb nergens iets kunnen vinden.
Ik hoop dat jullie mij hier mee verder kunnen helpen!

Gr,

René

Weet jij het antwoord?

/2500

Mijn dochter heeft via Nike.nl zelf schoenen gemaakt/ontworpen en besteld. Dit is prima verlopen. Schoenen waren binnen zoals in de bestelling stond. Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Ja volgens mij wel , maar je kan ook gaan naar nike.com , als je dat ook niet betrouwbaar vindt . Kan je ook kijken of ze op andere site's (schoenen sites zalando enz) ze daar misschien nikes hebben die je wilt.

Hoi! Ik ga je een aantal sites doorgeven als Bronvermelding, waar je wat mee kan wellicht? Meeste allemaal met gigantische korting ;) Grtz, YunooToz

Bronnen:
www.dress-for-less.com
www.haburi.com
www.shopkorting.nl

Ik heb er zelf wel eens besteld en alles keurig binnen een week ontvangen! Gewoon doen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100