Kun je een virus krijgen in de Dymo Labelwriter?

Ik heb mijn eigen adresboek geïmporteerd op de laptop van mijn man omdat daar de labelwriter bij staat. Nu stonden er vanmiddag ineens heel rare adressen in zoals Coyote Will E, Monk Alvin C, maar ook adressen van bottlecompanies in New York, etc. Allemaal adressen die mij helemaal niet bekend zijn. Vooral die eerste twee waren leuk bedacht als ik er om kon lachen, maar ik vraag mij dus af hoe die adressen daar ineens in kunnen komen.
ik heb nog even het adresboek op mijn eigen laptop gechecked, en daar staan wel gewoon alle normale adressen in.

Is het mogelijk dat er een virus op die andere zit, en hoe zou ik dat er kunnen afkrijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is geen virus, maar dat zijn de voorbeeldadressen die standaard worden meegeleverd. Je kunt ze gewoon verwijderen.
bamibal
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het enige wat zou kunnen is dat de driver op een verkeerd pad word gestuurd door een onbekend registery file. Even de een reg clean (bijv. Ccleaner) en de driver opnieuw installeren, en opgelost! Succes