ik heb een map in mijn documenten die ik graag wil beveiligen?

mijn broertje kopieert vaak van alles en nog wat uit mijn map kan ik deze beveiligen met een wachtwoord ofso ik gebruik windows xp

Toegevoegd na 2 minuten:
er staan vooral muziek enzo in de map

Toegevoegd na 7 minuten:
en hoe moet dat dan

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja die kan je gewoon beveiligen met een wachtwoord.

Toegevoegd na 3 minuten:
kijk eens bij deze site:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zet je bestanden op een USB-stick. Of je een hele map kan beveiligen hangt van de versie af en de rechten van je account. Misschien kan je een eigen inlogaccount maken,met wachtwoord
En anders kan je elk bestand afzonderlijk nog beveiligen, zie extra, algemene opties bij "opslaan als"