Hoe kun je een computer identificeren?

Waar herken je een computer aan behalve aan het IP- en Mac adres? M.a.w. heeft een idividuele computer nog meer kenmerken dit i.v.m. spoofing en MAC adres klonen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

klik rechts op je tijd.rechtsonder. dan op tijden datum aanpassen.internet tijd veranderen.van tijd windows naar de onderste.nu gluurt microsoft met je mee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
?
In Principe kan men ook cpu nummer opvragen en zelfs de manier waarop iemand tikt op de computer.
Maar als je het MAC adres wil spoofen is dit allemaal niet van belang. Detail het mac adres zit alleen aan je netwerkkaart, als je dus b.v. een andere netwerkkaart gebruikt, is je mac adres anders.