iPad instellen;

Instellingen
Mail, Contacten, Agenda
Voeg Account toe
klik op MobileMe
Daar vul je je iTunes account gegevens in
(indien je al een MobileMe account hebt; vul je gegevens van dat account in!)
Indien je nieuw bent in dit MobileMe traject – zul je je account moeten verifieren; je krijgt een email van Apple – daar moet je op de verificatie link klikken – de browser opent en je moet nog even weer inloggen met je iTunes account gegevens.
Nu kun je terug naar je Mail, Contacten, Agenda (waar je was gebleven) – daar kun je “Find my iPad” aanzetten.

Nu kun je naar de website van MobileMe om te checken of je je iPad kunt vinden; me.com/find – log daar weer in met je iTunes account…..

Nu zie je dus ook dat je nog wat “trucjes” kunt uithalen;
- stuur je iPad een bericht (met of zonder geluid; ook al staat het geluid van je iPad uit – de ontvanger gaat er TOCH 2 minuten naar luisteren)
- vergrendel je iPad (geef een code – zodat de “nieuwe eigenaar” die nodig heeft om op de iPad te komen
- WIS – zegt het al; je gaat de gegevens op je iPad wissen!