Wat is een goedkoop maar goed anti virus programma voor je laptop?

Wat is een goedkoop maar goed anti virus programma voor je laptop? Het mag ook een gratis zijn als hij maar goed is. Als het een betaalde anti virus programma is, het liefst een programma voor 3 pc's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (17)

AVG, als je een gratis wil.

NOD32 als je een betaalde wil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben ooit gestopt met AVG omdat ik vage foutmeldingen kreeg en de internetverbinding trager werd. Ik heb nu Avira en dat bevalt me prima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik al 12 jaar AVG van Grisoft. Het werkt perfect en is gratis. Gewoon op Google zoeken. Al bij de eerste of tweede link kan je downloaden. Kan je met mijn mobiel geen link sturen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben lid van de Consumentenbond en krijg ook de digitale gids voor computergebruikers. Zij hadden een test voor gratis anti virus beveiligers en daarbij kwam Avira als beste uit de bus. Ik heb mijn AVG eraf gehaald, want ik was er niet tevreden meer mee en heb Avira gedownload.
Ik heb het nog steeds tot volle teveredenheid.

Toegevoegd na 13 uur:
http://www.gratissoftware.nu/gratis-antivirus-virusscanners.php

Hier een site met de meest bekende, goede anti-virus met de voor-en nadelen .
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, Avira is geweldig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier ook erg positieve ervaringen.
microsoft security essentials. proeftijd van 1 jaar, daarna kun je fwn opnieuw gratis proefversie downloaden ;) bevalt perfect, avg vind ikzelf zon rotprogramma
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast is een goed programma, het is gratis.
Onlangs kreeg ik uit betrouwbare bron een tip over een nieuw programma, het heet: G data.
Tijdelijk aanbod: voor 3 computers voor 2 jaar nog geen € 50
Ik heb het zelf nog niet uitgeprobeerd maar ben wel van plan om dit programma aan te schaffen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had altijd een betaalde versie van McAfee, die heb ik vorig jaar ingeruild voor het gratis programma Avast.
Ben er meer dan tevreden mee, werkt beter dan McAfee en is minder zwaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast.. die gebruik ik al jaren.
Gratis te downloaden en werkt prima!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wanneer je naar de gratis varianten gaat kijken, kom je vaak uit op AVG, Avira en Avast. Op de eerste twee ben ik de afgelopen tijd enorm op afgeknapt. AVG geeft al langere tijd vreemde meldingen en laat iets te vaak legitieme bestanden verwijderen. Avira heeft adware toegevoegd aan haar software, waardoor ik deze ook van mijn lijstje heb geschrapt.

Avast is een prima gratis variant! :)

Wanneer je het betaald gaat zoeken, kan ik je mijn persoonlijke favoriet Kaspersky aanraden. Altijd al fan van geweest. Vanuit mijn winkel raden we ook altijd Bullguard aan, ook steengoed. Deze kost € 59,95 voor de software en een jaarlicentie en is voor drie computers!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avast. Gratis, iedere dag een update.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik al vele jaren AVG van www.grisoft.com .
Gratis en ik vind het goed .
Af en toe doe ik een Avirus scan met andere als test , maar . . . die hebben nog nooit meer gevonden .
Succes , Luc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft Security Essentials, geheel gratis, update zich zelf, geeft waarschuwing wanneer (door je zelf te bepalen) de computer weer gescand moet worden. Het belast het systeem, in tegenstelling tot veel programma's, weinig.
En het belangrijkste: doet zijn werk goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microsoft Security Essentials, werkt perfect, is gratis.
Ik gebruik het al heel erg lang met grote tevredenheid.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is een hele goede: Trend Micro Internet Security, dit is een heel fijne en ook voor 3 pc's
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je veel van je CPU nodig hebt, en toch een goed werkende anti virus wilt hebben, zou ik voor NOD32 gaan. Updates elke dag, mooie layout, niet zwaar, makkelijk te gebruiken... Top!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Panda Cloud (http://www.cloudantivirus.com/en/)
Is als beste uit heel wat tests gekomen. Het is gratis en werkt heel licht. Je computer word niet bezwaard en je hoeft en niet meer naar om te kijken.

Druk wel tijdens de installatie op opties en vink de twee vakjes voor toolbar etc. uit.

Perfect programma. Echt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
AVG, en het is ook nog Gratis (: