wanneer ik mijn pc aanzet, krijg ik een icoon met "verbinding onbeveiligd", bij de status van netwerken, staat "beveiligd", hoe kan dit?

Toegevoegd na 10 uur:
eigenlijk heb ik de vraag verkeerd gesteld, ik had graag antwoord op hoe onveilig is onveilig, kan mijn pc nu besmet raken door een virus, kan iemand in mijn gegevens? het kan omdat ik draadloos internet heb.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik had ook net zoiets dit ligt dan waarschijnlijk aan de draadloze verbinding en dit is normaal . Want de status kan veranderen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Rambo, dit weet ik, ik heb de vraag verkeerd gesteld, zie uitleg bij de vraag. Toch bedankt.